سرکرده سرقت از زرگری آذرشهر دستگیر شد-راهبرد معاصر

 سرکرده سرقت از زرگری آذرشهر دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در بخش گوگان شهرستان آذرشهر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۲۱۸۴۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ هاشم شعفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته، ۲۱آذرماه، یک طلافروشی در بخش گوگان شهرستان آذرشهر که تا دیر وقت مشغول فعالیت بوده متاسفانه سه سارق با استفاده از خلوتی محل وارد مغازه طلافروشی شده و مقداری طلا سرقت کرده و با یک خودرو از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: به محض دریافت خبر و حسب دستور اکیپی از کارآگاهان مجرب جهت بررسی موضوع تشکیل شد و در کمترین زمان در محل حادثه حضوریافته و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز می‌کنند.

سرهنگ شعفی تصریح کرد: ماموران با حضور به موقع و بررسی‌های علمی فنی پلیسی عامل اصلی سرقت را شناسایی و در کمتر از شش ساعت در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و از وی مقادیری از طلا‌های سرقتی و خودرو استفاده شده در ارتکاب سرقت را کشف کردند.

 وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو همدست سارق به صورت ویژه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، خاطر نشان کرد: اصناف به‌ویژه صنوف زرگران با رعایت نکات ایمنی توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و شروع و اتمام فعالیت صنوف مربوطه بموقع صورت گیرد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده